Dostarczanie Usług Sieciowych
Niezawodność, doskonałe parametry, najwyższa jakość i atrakcyjna dla Klienta polityka cenowa, to cechy usług sieciowych dostarczanych przez digitec.
Usługi digitec świadczone są w oparciu o model SLA (Service Level Agreement – Poziom Gwarantowanych Usług) i pozwala na zabezpieczenie interesów Klienta. Usługi sieciowe mogą być świadczone indywidualnie, bądź też w ramach wykupionego pakietu usług Outsourcing’owych. W ramach naszej oferty, proponujemy:
hosting – polega na udostępnianiu Klientom powierzchni dyskowej i zasobów serwerów digitec oraz powiązaniu ich z konkretnymi usługami sieciowymi, m.in.:
Klient zamawiający taką usługę ma możliwość tworzenia i umieszczenia na nim jednej lub kilka stron internetowych. Oferujemy różne typy serwerów wirtualnych, w zależności od pojemności dyskowej i innych parametrów. Serwisy mogą pracować w oparciu o Systemy Zarządzania Treścią (CMS – Content Management System), umożliwiając naszym Klientom łatwą i samodzielną modyfikację serwisu.
Klient zamawiający taką usługę ma możliwość tworzenia kont poczty e-mail i wykorzystywania mechanizmów poczty elektronicznej.
Usługa polega na przechowywaniu i udostępnianiu zgromadzonych przez Klienta danych
Usługa polega na udostępnianiu przestrzeni bazodanowej dla Klienta. digitec oferuje różne silniki bazodanowe o parametrach dostosowanych do wymagań Klienta
Usługa polega na wykorzystaniu zasobów serwerów digitec, do uruchamiania aplikacji Klienta, np. CRM, e-Learning, itd.
na życzenie Klienta, specjaliści digitec przygotują dowolną usługę sieciową, nawet nie znajdującą się w bieżącej ofercie
hotelling (kolokacja) – polega na umieszczeniu sprzętu Klienta w specjalnie przygotowanej serwerowni digitec. Pomieszczenie jest klimatyzowane, chronione całodobowo i wyposażone w przyłącza do Internetu, szafy teleinformatyczne, zasilanie awaryjne oraz systemy zabezpieczeń.